. Jungle Inferno » Český web o Team Fortress 2

Jungle Inferno

Po deseti letech (a více jak roce čekání pro nás) se nekonečný boj Červených s Modrými přesouvá z pouště a industriálních oblastí do tropické džungle! Masivní update Jungle Inferno je tu a s sebou přináší nové mapy, novou kampaň, čtyři zbraně pro Pyra včetně jetpacku, dlouhý seznam změn a úprav stávajících zbraní a samozřejmě také čepičky…

 

Update Jungle Inferno vyšel v pátek 20. 10. 2017!

 

Tento článek vypadá neskonale lépe na Steampunks.cz, přečtěte si jej tam! Stačí kliknout na tento text

 

 

 

OBSAH

 

 

 

Park, kde se mohou návštěvníci porvat s yettim, zní výborně. Dokud vám nedojdou yettiové. Ještě, že tu jsou dvě party žoldáků, které se budou rvát mezi sebou…
Ačkoli to už už vypadalo, že bychom mohli oficiálně dostat mód Versus Saxton Hale nebo alespoň Versus Yeti, nakonec se z toho vyklubala poměrně standardní zápletka. Útěchou budiž, že oficiální mapa od Valve vypadá skvěle a Saxton Hale našel hlas a ofiko model. A když udělá díru do zdi, má tvar Austrálie. To by mě zajímalo, co dalšího má Saxton Hale ve tvaru Austrálie…

 

 

 

Můj názor


Pokud někdo více jak 460 dní čekal na update, který dá tfku další dech (jako třeba já), tak pro vás mám špatnou zprávu. Tohle není TEN update. Tohle je pouze první krok směrem k oživení tfka a záleží čistě a jenom na tom, jestli budou vývojáři dostatečně aktivní a budou pokračovat v začatých změnách. Jestli se na to vykašlou a další velký update bude zase za rok, obávám se, že tfko se ho dožije v nepěkném stavu. Jestli je ale částečný příliv hráčů způsobený tímto updatem nakopne k častějšímu přidávání kampaní (nejjednodušší věc ever, udělají pár misí a přihodí komunitní skiny), komunitních čepiček a občas nějakého většího updatu ze své dílny, má podle mě tfko šanci žít spokojeně ještě dalších X let.

 

Ale jak říkám, tohle je dobrý první krok. Některé zbraně byly logicky vybalancovány a nemám k těmhle změnám moc výhrad. Nicméně pořád je to málo a pořád je strašná spousta nepoužitelných nebo rozbitých zbraní (například Phlog je pořád rakovinotvornější než cigarety). Stejně tak casual i competitive pořád nefungují tak, jak by měly a obyčejné naskočení do hry jen na chvilku je dlouhé a složité – v den updatu bylo téměř nemožné začít hrát.

 

Teď k novinkám. Začnu od dlouho očekávaných zbraní. Dragon’s Fury je poměrně zábavný vrhač ohně, který zásahy nepřítele odměňuje zrychlením vystřelování dalšího ohně. To dost lidí nechápe, takže se proti tomu zatím hraje v pohodě. Thermal Thruster je bezpochyby nejzajímavější a jetpack pro Pyra musel být pro hodně Pyro mainerů vlhkým snem. Podle mě je ale v tomhle stavu hodně na prd. Prodleva před zážehem je ještě cajk, ale nutnost na jetpack přehodit je fakt otravná. Co tomu dát jen jedno nabití, ale zapínat to dvojitým skokem? Takhle je to krkolomný a nestojí to za to na jetpack přepínat ve vypjatějších situacích. Gas Passer je dobrý jako zbraň na blokování určitých míst, tam není moc co kritizovat, Scorch Shot je však pořád lepší volba na bránění bodů/vozíku. Hot Hand je fun weapon, netřeba říkat víc. Banán to samé, ale musí se nechat, že mi přijde použitelnější než Sandvich.

 

Z map je samozřejmě potřeba vypíchnout Mercenary Park. Vzhledově super mapa, z níž ale momentálně vidíte 90 % času jen chokepoint před posledním bodem. Já si nikdy nestěžoval ani na třetí stage Dustbowlu, takže neremcám ani tady, nicméně někomu to nemusí vyhovovat a Valve by nějak mělo zatraktivnit tu alternativní cestu na bod. Lazarus standard, Mossrock taky, s tím, že Lazarus má hezký styl, což platí i pro Jurský park alias Enclosure. Banana Bay je vzdálený příbuzný Hightoweru a Brazil zase generický koth. Vzato kolem a kolem mapy nadprůměr.
Co se mi hodně líbí, je řešení kontraktů. Valve si přidalo platformu pro snazší přidávání dalších, tak snad toho využije, protože hráči potřebují nějaké popostrčení. Achievementy okay, kontrakty ze kterých padají skiny, ještě víc okay. Obecně chválím nové řešení skinů, kdy je sice škoda, že nejde vzor přidat na stávající zbraň, ale aspoň si můžete vybrat. Já skinům neholduji ani trochu, ale věřím, že dost lidí jo, takže ti to využijí a mohou si skinovat zbraně, které využijí.

 

Takže tak. Pokud Valve nezahodí skvělou příležitost obnovit zájem o tfko, bude to super. Pokud to Valve klasicky podělá, možná Jungle Inferno zůstane posledním velkým updatem. Fakticky doufám, že to tak nedopadne, věřte mi.

 

PS: Nečekejte velký Halloween. Tipuji pár komunitních map, opakování starších eventů a možná krátkou kampaň s kontrakty pro ty komunitní mapy. Nebo Halloween nebude vůbec ehm…

 

 

 

 

4. DEN


balanc_header

 

 

OBECNÉ ZMĚNY


 

- Základní počet míst v batohu byl navýšen na 2500 (dříve 2000)
- Výchozí hlasový kodek je nyní Steam Voice
- Byla opravena chyba, kvůli které si mohl Engineer šetřit kritický zásah Gunslingeru
- Byla opravena chyba, kvůli které mohly náboje ze sebrané zbraně přesáhnout maximum nábojů
- Byly opraveny Dispensery, které nedávaly zdraví ze stejné vzdálenosti jako náboje
- Byla opravena chyba, kvůli které se někdy nepřehrála animace střílení (při pohledu na jiného hráče)
- Kritický zásah pomocí Bottle, Scottish Handshake a Neon Annihilator nyní zbraň viditelně rozbije (už jsem se bál, že se toho nedožiju)
- Byly opraveny některé snězitelné předměty pro Heavyho, jejichž model se nezměnil po snězení
- Byla opravena chyba, kvůli které bylo vidět, že někteří hráči mají vytaženo více zbraní
- Úpravy módu Mannpower (vylepšení knockout zajišťuje, že hráč dostaně více zdraví z lékárniček; vylepšení odolnost nyní blokuje backstaby)
- Byla opravena chyba, kvůli které se Engineer mohl pomocí zbraně Eureka Effect teleportovat pryč z pekla halloweenských map
- Byl opraven nástroj Pallet of Crates, aby z něj šly získat pouze krabice a né bedny (aka novější krabice)
- Zpomalení je nyní ukázáno na HUDu podobně jako označení pro smrt
- Byly přidány animace prohlížení všech zbraní

- Byl přidán nový zvuk, který se přehraje, když Medic přestane léčit pacienta
- Byly přidány nové zvuky pro zbraně Family Business, Winger a Frontier Justice
- Byly aktualizovány zvuky zbraní Brass Beast a Awper Hand
- Několik úprav specifických pro Steam Controller
- Omezení opětovného připojení do zápasu známá z Nenáročného režimu jsou nyní použita i pro Mann vs. Machine (když opustíte zápas, nemůžete se do něj vyhledáváním několik minut vrátit; když jste vyhozeni po hlasování, nemůžete se vyhledáváním vrátit několik hodin)
- Tuny nových medailí

 

- Skupiny lze nyní vytvořit odkudkoli ve hře a nerozpadnou se po skončení zápasu
- Už je možné se připojit za kamarádem do hry na oficiálních matchmakingových serverech (pokud to server umožňuje)
- Bylo přidáno nové rozhraní pro správu skupiny

- Byl přidán globální chat pro členy skupiny dostupný odkudkoli ve hře

 

- Obrazovky s vyhledáváním zápasů byly předělány, aby mohly být vyvolány/uzavřeny odkudkoli ve hře
- Několik změn nenáročného režimu včetně toho, že úrovně mohou jít nad 150.; kdo tuto úroveň překročí, přejde na další „stupeň“ a zase pojede 150 úrovní

 

- Šuplík s kontrakty byl nahrazen ConTrackerem (viz níže)
- Kontrakty lze nyní plnit v libovolném pořadí
- Bonusové úkoly kontraktů lze nově plnit zároveň s primárními úkoly
- V jednu chvíli je možné mít aktivní pouze jeden kontrakt
- Kontrakty jsou nyní odemykány za hvězdy – hvězdy získáte za plnění jiných kontraktů
- Kontrakty lze odevzdat po dokončení primárního úkolu
- Částečně dokončené kontrakty lze kdykoli zdarma opětovně aktivovat
- Když jste na stejném serveru a ve stejném týmu jako člen vaší skupiny, můžete mu pomoci s kontraktem a naopak

 

 

 

ZMĚNY ZBRANÍ


 

Panic Attack
- Byly odstraněny veškeré předchozí statistiky
- O 50% rychlejší vytahování této zbraně
- O 50% více vystřelených broků
- O 30% nižší poškození
- Má velmi široký daný rozptyl, který se nadále rozšiřuje, když držíte tlačítko pro střelbu (puštěním či přebitím se resetuje)

 

Reserve Shooter
- Pokud byl cíl do vzduchu vyhozen Pyrovým odfouknutím, neutrží mini-kritické poškození
- Pokud se cíl do vzduchu vznesl pomocí Thermal Thruster (viz nové zbraně níže), utrží mini-kritické poškození

 

Ambassador
- Poškození headshotu je nyní závislé na vzdálenosti od cíle
- Headshoty z dálky přesahující 1200 jednotek (přibližně délka mostu na 2fortu) udělí běžné (nekritické) poškození

 

Dead Ringer
- Bedny s náboji a Dispensery již nenabíjí tyto hodinky

 

Your Eternal Reward
- Byla odstraněna penalizace „Uživatel se nemůže přestrojovat“
- Namísto toho běžné přestrojení spotřebuje celé nabití neviditelnosti
- Přestrojení zabitím nepřítele je stále zdarma
- O 33% rychlejší vybíjení neviditelnosti

 

Sandman
- Zásahy míčkem z velké dálky již nezabrání cíli ve střelbě (stále však platí zpomalení)
- Míčky z maximální vzdálenosti udělují o 50% vyšší poškození (základní je 15 bodů)
- Pro „maximální vzdálenost“ musí být nově míčky ve vzduchu o 20% méně času
- Míček se nově obnoví za 10 sekund (dříve 15)

 

Bonk! Atomic Punch
- Jakmile odezní účinky, hráč bude zpomalen podle toho, kolik během používání utržil (resp. absorboval) poškození
- Nízké poškození = 25% zpomalení; poškození 200+ bodů = 50% zpomalení
- Zpomalení trvá 5 sekund

 

Pretty Boy’s Pocket Pistol
- O 15% rychlejší střelba
- +7 bodů zdraví za zásah (dříve 5)
- O 25% menší zásobník (9 střel)

 

Crit-A-Cola
- Každý útok během používání Crit-A-Coly označí Scouta na 5 sekund pro smrt (nesčítá se)
- Bylo odstraněno „Po skončení působení jsi označen pro smrt“
- Bylo odstraněno „+25% k rychlosti pohybu“
- Bylo odstraněno „+10% k utrženému poškození“

 

Atomizer
- Trojitý skok je nyní možný pouze, když je zbraň vytažená
- Útoky na blízko ve vzduchu udělují mini-kritické poškození
- O 50% pomalejší vytahování zbraně
- Byla redukována penalizace poškození vůči hráčům na -15% (dříve -20%)
- Bylo odstraněno „Třetí skok po použití uděluje 10 bodů poškození“
- Bylo odstraněno „Penalizace rychlosti útoku“

 

Flying Guillotine
- Zásahy na velkou vzdálenost redukují nabíjení (o 1,5 sekundy), přičemž „velká vzdálenost“ je nyní poloviční v porovnání dřívější vzdálenosti pro udělení mini-kritického poškození
- Bylo odstraněno „Kritické zásahy vůči omráčeným nepřátelům“
- Bylo odstraněno „Mini-kritické zásahy na dlouhou vzdálenost“

 

B.A.S.E Jumper
- Po vytažení padáku je o 50% obtížnější ovládat let
- Jakmile je padák vytažen, nejde jej schovat, dokud nedopadnete na zem

 

Mantreads
- 75% redukce odhození vztahující se nově i na odfouknutí
- O 200% lepší ovládání letu při rocket-jumpu

 

Cow Mangler 5000
- Bylo odstraněno „Nelze nabít kritickými zásahy“
- Kritické zásahy získané např. Kritzkriegem budou změněny na mini-krity
+ Možná buff způsobený změnami dohoření, pokud platí nejen pro plamenomety

 

Righteous Bison
- Bylo navráceno dřívější fungování zbraně
- Uděluje 20 bodů poškození za každý zásah nepřítele
- Projektily mohou nyní jeden cíl zasáhnout vícekrát
- Rychlost projektilu byla navýšena na 1200 (dříve 840)

 

Darwin’s Danger Shield
- Blokuje ohnivé útoky z dálky (světlice) a je lepší pro boj s Pyry na blízko
- Zajišťuje imunitu vůči dohoření
- O 50% vyšší odolnost vůči ohni

 

Razorback
- O 100% menší přeléčení
- Štít se nově obnoví po 30 sekundách

 

Vita-Saw
- Každý zásah nepřítele pomocí Vita-Saw nyní sebere jeden jeho orgán
- Po smrti je zachováno tolik Übercharge, kolik orgánů bylo sebráno – 1 orgán = 15% überu a maximum je 60%

 

Crusader’s Crossbow
- Nabíjení Übercharge touto zbraní nově funguje jako u běžných Medigunů
- Pokud cíl v posledních 1-10 sekundách nebojoval, je nabíjení o třetinu sníženo; mezi 10-15 sekundami mimo boj se nabíjení vrátí na běžné hodnoty

 

Všechny Miniguny
- Sekundová penalizace poškození a přesnosti nyní platí pro jakoukoli první sekundu, ať už Heavy střílí nebo jen roztáčí Minigun (dříve by penalizace zmizela až po sekundě střílení)
- Penalizace přesnosti a poškození se nyní resetují ve chvíli, kdy se přestane točit hlaveň Minigunu, ne když Minigun přestane střílet, takže pokud necháte Minigun roztočený a budete po dávkách střílet, poškození a přesnost zůstanou na 100%

 

Gloves of Running Urgently
- Když jsou rukavice vytaženy, Heavymu je snižováno maximální zdraví o 10 bodů za sekundu – toto zdraví je zpět obnoveno po přehození na jinou zbraň
- Obnovené zdraví bude pouze to, o které Heavy přišel vlivem rukavic, nikoli poškozením
- Vždy když jsou rukavice vytaženy, je zdraví na okamžik snižováno rychleji
- Bylo odstraněno „Když jsou rukavice vytaženy, hráč je označen pro smrt“
- Bylo odstraněno „O 25% nižší poškození“

 

Eviction Notice
- Když je zbraň vytažena, Heavymu je snižováno maximální zdraví o 5 bodů za sekundu – toto zdraví je zpět obnoveno po přehození na jinou zbraň
- Obnovené zdraví bude pouze to, o které Heavy přišel vlivem rukavic, nikoli poškozením
- Bylo odstraněno „O 20% větší zranitelnost“

 

Fists of Steel
- 40% redukce přeléčení, když je zbraň aktivní
- 40% penalizace rychlosti léčení, když je zbraň aktivní

 

Všechny hasáky
- Každý úder hasákem do budovy během přípravného času (na začátku kola) použije dvojnásobek kovu pro její vylepšení (tzn. rychlejší vylepšování)

 

Rescue Ranger
- Opravy na dálku nyní spotřebovávají kov (v poměru 4 ku 1, tzn. opravení 60 bodů poškození stojí 15 kovu)

 

Claidheamh Mor
- Bylo navráceno dřívější fungování zbraně
- O 0,5 sekund delší běh se štítem
- Bylo odstraněno „+25 bodů zdraví při zabití nepřítele“

 

 

 

 

3. DEN


jetpack_header

 

 

ZBRANĚ PRO PYRA


 

Už jste to možná za tu dobu zapomněli, ale Pyro vyhrál válku proti Heavymu, takže si vysloužil set nových zbraní, které jde získat za speciální „Pyroland“ kontrakty dostupné všem zdarma. Jo a Heavy dostal jako cenu útěchy banán, taky získatelný za kontrakt.

 

Dragon’s Fury
- Primární zbraň pro Pyra
- Silný plamenomet na jednu ránu
- Tlaková nádrž zbraně je sdílena pro primární a alternativní útok
- Primární útok vystřelí rychlý fireball, který udělí 25 bodů poškození a nakrátko zapálí zasažené nepřátele
- Uděluje o 300% větší poškození hořícím hráčům
- Každý zásah nepřítele o 50% zrychlí opětovné natlakování nádrže
- Alternativní útok je odfouknutí, které o 50% zpomalí opětovné natlakování nádrže
- Když tedy vystřelíte fireball, chvíli nejde vystřelit další; když však tím dalším fireballem trefíte nepřítele, půjde vystřelit další o něco dříve atd.
dragons_fury

 

Thermal Thruster
- Sekundární zbraň pro Pyra
- Jetpack, který krátce trvajícím zážehem vynese Pyra do vzduchu
- Stejně jako Soldier s Mantreads, udělí Pyro po dopadu na nepřítele trojnásobné poškození z pádu
- Má 1,1 sekundy trvající zážeh (od stisku tlačítka po vynesení Pyra do vzduchu)
- Na jetpack se musíte přepnout jako na každou jinou zbraň
- Má 2 nabití, která se postupné obnovují
- K této zbraní se váže nový „vražedný“ taunt Gas Blast
thermal_thruster

 

Gas Passer
- Sekundární zbraň pro Pyra
- Jde hodit jako Jarate
- Na místě dopadu vytvoří na chvíli viditelný mrak plynu, který zahalí nepřátele, co jím projdou
- Pokud zasažení nepřátelé utrží jakékoli poškození, bude na ně na 10 sekund aplikován efekt dohoření (platí i pro nepřátelské Pyry)
- Velmi pomalu se obnovuje
gas_passer

 

Hot Hand
- Zbraň na blízko pro Pyra
- Když praštíte nepřítele, získáte bonus k rychlosti pohybu
- Uděluje o 20 % nižší poškození
- Každá facka se ukáže všem hráčům (jako Mackerel)
hot_hand

 

 

 

ZMĚNY PLAMENOMETŮ


 

- Lepší synchronizace toho, co děláte, s tím, co vidíte – plamen už tak nelítá všude a vy neuděláte žádný damage
- Nové částicové efekty ohně

 

Dohoření
- Trvání dohoření je nyní závislé na tom, jak dlouho jste cíl flambovali plamenometem (trvání dohoření začíná na 3 sekundách a maximem je 10 sekund)
- Poškození za pulz dohoření bylo navýšeno na 4 body (dříve 3) a za sekundu je tak dohořením uděleno 8 bodů poškození
- Světlice nechají cíl dohořívat 7,5 sekundy (dříve 10), avšak poškození se tím nezmění
- Dohoření nově redukuje přímé léčení Mediců a štíty (Vaccinator) o 20%

 

Odfouknutí
- Detekce zásahu pro oba hráče a projektily je nyní neměnný kužel (myšleno hypoteticky, prostě oblast před postavičkami)
- Odfouknutí hráče nyní vezme v potaz jeho předchozí pohyb i pohyb Pyra, takže budou mít oba nad střetem o něco větší kontrolu = stávající pohyb odfouknutého hráče tak není vyrušen; když se k Pyrovi někdo rychle přiblíží, o to rychleji bude odfouknut pryč
- Odfouknutí nově úplně nezamezí odfouknutému hráči v ovládání, pouze mu na okamžik ztíží ovládání pádu
- Odfouknutí směrem vzhůru nyní počítá s úhlem, pod jakým je plamenomet zvednut namísto neměnné síly odfouknutí vzhůru
- Byla navýšena síla odfouknutí

 

 

 

BANÁN


 

Second Banana
- Sekundární zbraň pro Heavyho
- Za stejnou dobu jako Sandvich doplní o polovinu méně zdraví (200 bodů)
- Na druhou stranu se obnovuje dvakrát tak rychle (10 sekund)
- Když je banán odhozen, chová se jako malá lékárnička a může jej sebrat jiný hráč
second_banana

 

 

 

 

2. DEN


jungle_kampan_header

 

 

NOVÁ KAMPAŇ


 

Vstupenka do kampaně Jungle Inferno
- Kampaň Jungle Inferno probíhá do 11. úrona 2018
- Vstupenka do kampaně stojí 5,10 euro
- Část z výtěžků z prodejů vstupenek putuje komunitním tvůrcům map vydaných s kampaní
- Zakoupením vstupenky získáte okamžitý přístup ke 36 jedinečným kontraktům
- Na rozdíl od předchozích kampaní bude možné kontrakty plnit kdykoli a nebudou se odemykat každý týden, nýbrž podle toho, jakou cestou kampaně se vydáte a jaké kontrakty splníte
- Za dokončení kontraktu získáte hvězdy, které lze vyměnit za další vybraný kontrakt
- S kontrakty budete moci nově pomáhat svým přátelům na stejném serveru (ale budete s nimi muset být ve skupině pro vyhledávání) – pokud provedou akci, kterou potřebujete do kontraktu, započte se jak jim, tak vám a naopak
- Pokud dokončíte primární úkol kontraktu a odevzdáte jej, můžete se kdykoli zpětně vrátit k bonusovým úkolům
- Vstupenka také zajistí jiný vzhled odznaku ve vyhledávání zápasů
jungle_pass

 

ConTracker
- PDA, které vám umožňuje vybírat kontrakty a lze jej také vybavit jako kosmetický předmět do funkčního slotu
- U kontraktů si můžete prohlédnout dostupné odměny a také bonusové úkoly
- Dostupné i mimo kampaň Jungle Inferno, jde o „HUB“ všech možných kontraktů, jak těch zdarma, tak těch placených
contracker

 

Krvavé peníze
- Dokončením kontraktu nově získáte buď specifickou odměnu (viz níže) nebo krvavé peníze
- Krvavé peníze lze následně směnit v ConTrackeru za válečná maskování a bedny s maskováními (krom toho také budete moci bedny s maskováním nalézt každý týden kampaně)
blood_money

 

 

 

VÁLEČNÁ MASKOVÁNÍ


 

Válečná maskování nahrazují skiny zbraní a bedny se skiny dříve získatelné z kampaní. Ve zkratce jde však o to stejné. Získáte válečné maskování, tedy vzor a ten aplikujete na vybraný předmět. Avšak nemusíte obětovat žádnou ze svých stávajících zbraní, použitím maskování bude vytvořen nový skin zbraně, kterou dokonce ani nemusíte vlastnit v žádné jiné verzi. Některá maskování navíc zahrnují sledování statistik a Unusual efekty. Maskování jde použít na jednu z mnoha zbraní (nejenom základní, také unlocky). Opotřebení skinu je stále přítomno.

 

Kolekce Jungle Jackpot
- Sada několika maskování souvisejících s džunglí
jungle_jackpot

 

Kolekce Infernal Reward
- Sada komunitou vytvořených maskování
infernal_reward

 

 

 

 

ČEPIČKY A ODMĚNY


 

Abominable Cosmetic Case
– Lze otevřít klíčem Abominable Cosmetic Case Key
– Obsahuje níže vyobrazené kosmetické předměty
– Všechny předměty mohou být Strange a klobouky mohou být Unusual
abominable_case

Obsahuje (klikněte):

Quizzical Quetzal
- Kosmetický předmět (papouch) pro všechny třídy
- Třída předmětu: Elite
- Nejmenší šance na získání
quizzical_quetzal

 

War Eagle
- Kosmetický předmět (helma) pro Soldiera, Demomana a Heavyho
- Třída předmětu: Elite
- Nejmenší šance na získání
war_eagle

 

Aztec Aggressor
- Kosmetický předmět (helma) pro Heavyho
- Třída předmětu: Assassin
- Malá šance na získání
aztec_aggressor

 

Jungle Jersey
- Kosmetický předmět (svetr a mikina) pro Scouta
- Třída předmětu: Assassin
- Malá šance na získání
jungle_jersey

 

Tropical Toad
- Kosmetický předmět (ropucha do kapsy) pro Engineera
- Třída předmětu: Assassin
- Malá šance na získání
tropical_toad

 

Hunter in Darkness
- Kosmetický předmět (čepice) pro všechny třídy
- Třída předmětu: Commando
- Střední šance na získání
hunter_in_darkness

 

D-eye-monds
- Kosmetický předmět (oči) pro Pyra
- Třída předmětu: Commando
- Střední šance na získání
deyemonds

 

Transparent Trousers
- Kosmetický předmět (kalhoty) pro Scouta
- Třída předmětu: Commando
- Střední šance na získání
transparent_trousers

 

Croaking Hazard
- Kosmetický předmět (pepe) pro všechny třídy
- Třída předmětu: Commando
- Střední šance na získání
croaking_hazard

 

Rifleman’s Regalia
- Kosmetický předmět (bunda) pro Snipera
- Třída předmětu: Commando
- Střední šance na získání
riflemans_regalia

 

Bait and Bite
- Kosmetický předmět (úlovek) pro Snipera
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
bait_and_bite

 

Nuke
- Kosmetický předmět (COME GET SOME) pro Soldiera a Heavyho
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
nuke

 

Attack Packs
- Kosmetický předmět (kapsy) pro Soldiera
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
attack_packs

 

Shellmet
- Kosmetický předmět (helma) pro Soldiera
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
shellmet

 

Forest Footwear
- Kosmetický předmět (boty) pro Scouta
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
forest_footwear

 

Most Dangerous Mane
- Kosmetický předmět (vousy) pro Snipera
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
most_dangerous_mane

 

Classy Capper
- Kosmetický předmět (klobouk) pro Snipera
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
classy_capper

 

Pithy Professional
- Kosmetický předmět (klobouk) pro všechny třídy
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
pithy_professional

 

Conaghers’ Utility Idol
- Kosmetický předmět (soška a bič) pro Engineera
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
conaghers_utility_idol

 

Fireman’s Essentials
- Kosmetický předmět (hasičák na záda) pro Pyra
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
firemanns_essentials

 

 

Unleash The Beast Cosmetic Case
– Lze otevřít klíčem Unleash The Beast Cosmetic Case Key
– Obsahuje níže vyobrazené kosmetické předměty
– Všechny předměty mohou být Strange a klobouky mohou být Unusual
beast_case

Obsahuje (klikněte):

Slithering Scarf
- Kosmetický předmět (had) pro všechny třídy
- Třída předmětu: Elite
- Nejmenší šance na získání
slithering_scarf

 

Aztec Warrior
- Kosmetický předmět (maska) pro všechny třídy
- Třída předmětu: Elite
- Nejmenší šance na získání
aztec_warrior

 

Jungle Wreath
- Kosmetický předmět (klobouk) pro všechny třídy
- Třída předmětu: Assassin
- Malá šance na získání
jungle_wreath

 

Bananades
- Kosmetický předmět (banánové granáty) pro Soldiera, Pyra a Demomana
- Třída předmětu: Assassin
- Malá šance na získání
bananades

 

Sacrificial Stone
- Kosmetický předmět (kámen na záda) pro Pyra
- Třída předmětu: Assassin
- Malá šance na získání
sacrificial_stone

 

Crit Cloak
- Kosmetický předmět (kápě) pro Soldiera
- Třída předmětu: Commando
- Střední šance na získání
crit_cloak

 

Pocket Saxton
- Kosmetický předmět (Saxton do kapsy) pro všechny třídy
- Třída předmětu: Commando
- Střední šance na získání
pocket_saxton

 

Hot Huaraches
- Kosmetický předmět (ponožky v sandálech!) pro Pyra
- Třída předmětu: Commando
- Střední šance na získání
hot_huaraches

 

Feathered Fiend
- Kosmetický předmět (maska) pro Pyra
- Třída předmětu: Commando
- Střední šance na získání
feathered_fiend

 

Conspicuous Camouflage
- Kosmetický předmět (bunda) pro Snipera
- Třída předmětu: Commando
- Střední šance na získání
conspicuous_camouflage

 

Fat Man’s Field Cap
- Kosmetický předmět (klobouk) pro Heavyho
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
fat_manns_field_cap

 

Heavy Harness
- Kosmetický předmět (popruhy) pro Heavyho
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
heavy_harness

 

Battle Boonie
- Kosmetický předmět (klobouk) pro Medica
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
battle_boonie

 

Vitals Vest
- Kosmetický předmět (vesta) pro Medica
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
vitals_vest

 

Sharp Chest Pain
- Kosmetický předmět (nůž) pro Soldiera
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
sharp_chest_pain

 

Deity’s Dress
- Kosmetický předmět (mayský oblek) pro Pyra
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
deitys_dress

 

Cammy Jammies
- Kosmetický předmět (kalhoty) pro Snipera
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
cammy_jammies

 

Siberian Tigerstripe
- Kosmetický předmět (oblečení) pro Heavyho
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
siberian_tigerstripe

 

Commando Elite
- Kosmetický předmět (přilbice) pro Heavyho
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
commando_elite

 

Aloha Apparel
- Kosmetický předmět (košile) pro Scouta, Engineera a Spye
- Třída předmětu: Mercenary
- Velká šance na získání
aloha_apparel

 

 

Kathman-Hairdo
- Kosmetický předmět (hlava yettiho) pro Heavyho
- Lze získat za dokončení daného kontraktu
yeti_head

 

Himalayan Hair Shirt
- Kosmetický předmět (paže yettiho) pro Heavyho
- Lze získat za dokončení daného kontraktu
yeti_arms

 

Abominable Snow Pants
- Kosmetický předmět (nohy yettiho) pro Heavyho
- Lze získat za dokončení daného kontraktu
yeti_legs

 

Saxton
- Kosmetický předmět (kloubouk) pro všechny třídy
- Lze získat za dokončení daného kontraktu
saxton_hat

 

Monstrous Mementos
- Kosmetický předmět (kšiltovka) pro všechny třídy
- Lze získat za dokončení daného kontraktu
yeti_park_cap

 

Exkluzivní maskování Dragon Slayer
- Lze získat za dokončení daného kontraktu
drakslayer

 

Klasická maskování
- Maskování dostupná už dříve v podobě skinů zbraní
- Lze získat za krvavé peníze z beden nevyžadujících klíče (a za kontrakty)
classicbarvy

 

 

jungle_hats_all

 

 

 

 

1. DEN


jungle_day1_head

 

 

NOVÉ MAPY


 

Mercenary Park
- Oficiální mapa módu Control Point (3 body)

yetipark_01 yetipark_02

yetipark_03 yetipark_04

yetipark_05 yetipark_06

 

 

Lazarus
- Komunitní mapa módu King of the Hill

lazarus_01 lazarus_02

lazarus_03 lazarus_04

 

 

Mossrock
- Komunitní mapa módu Attack/Defend

mossrock_01 mossrock_02

mossrock_03 mossrock_04

 

 

Banana Bay
- Komunitní mapa módu Payload Race

banana_01 banana_02

banana_03 banana_04

 

 

Enclosure
- Komunitní mapa módu Payload

enclosure_01 enclosure_02

enclosure_03 enclosure_04

 

 

Brazil
- Komunitní mapa módu King of the Hill

brazil_01 brazil_02

brazil_03 brazil_04

 

 

 

NOVÉ TAUNTY


 

Taunt: Yeti Punch
- Taunt od Valve
- Lze zakoupit za 8,45 euro
- Všechny třídy se „poperou“ s papírovým yettim
- Několikasekundový taunt
taunt_yeti_punch

 

Taunt: Yeti Smash
- Taunt od Valve
- Lze zakoupit za 8,45 euro
- Všechny třídy se promění na yettiho
- Několikasekundový taunt
taunt_yeti_smash

 

Taunt: Dueling Banjo
- Komunitou vytvořený taunt
- Lze zakoupit za 6,35 euro
- Engineer začne hrát na své banjo
- Nekonečný taunt
taunt_dueling_banjo

 

Taunt: Jumping Jack
- Komunitou vytvořený taunt
- Lze zakoupit za 6,35 euro
- Engineer naskočí na sbíječku a vydá se kupředu
- Nekonečný taunt
taunt_jumping_jack

 

Taunt: Soviet Strongarm
- Komunitou vytvořený taunt
- Lze zakoupit za 4,25 euro
- Heavy začne posilovat se svými činkami
- Nekonečný taunt
taunt_soviet_strongarm

 

Taunt: Russian Arms Race
- Komunitou vytvořený taunt
- Lze zakoupit za 4,25 euro
- Heavy začne dělat kliky
- Nekonečný taunt
taunt_russian_arms_race

 

Taunt: Headcase
- Komunitou vytvořený taunt
- Lze zakoupit za 4,25 euro
- Pyro ukáže, co uvařil k večeři
- Několikasekundový taunt
taunt_headcase

 

 

jungle_bot

 

  • Žádný komentář

Přidat komentář

 
/js/flakes.js">?>