. Nejlepší Workshop předměty XXI – speciál » Český web o Team Fortress 2

Nejlepší Workshop předměty XXI – speciál

Vítejte u speciálního vydání rubriky představující nejlepší předměty ze Steam Workshopu!

 

Tento speciál je zaměřený na dva nadané tvůrce, Ronina a Psykea!

 

+ ROZHOVORY S TVŮRCI!

+ Do komentářů mi dejte vědět, zda chcete více podobných speciálů!


Obsah:

 

 


Ronin


- Jeho Steam profil

- Dlouholetý tvůrce předmětů

- Povětšinou spolupracuje s Psykem

- Mezi jeho nejznámější počiny patří Kringle Collection a některé předměty z Triad packu a propagační předměty pro Hitman: Absolution a Total War hry

 

 

SC: Mohl by ses prosím krátce představit čtenářům?

Ronin – Ahoj! Jmenuji se J.D.C., ale v komunitě jsem známý jako Ronin. Jsem na plný úvazek zaměstnaný jako grafický designer se specializací na reklamy. Jsem také IT expert na prodejní systémy a ve volném čase dělám 3d modely.

 

Jak ses dostal ke 3d modelování a k TF2?

- Pár mých známých grafiků a kamarádů od komiksů hrálo hru Team Fortress 2. Ta mě zaujala, tak jsem si jí za 20 babek koupil a hrál ji s nimi. A jelikož jsem chtěl být lepší Demoman, četl jsem články o tom, jak lépe hrát, ale nakonec jsem skončil u článků, jak vytvářet předměty. To mě velice zaujalo. Jinak, rozhodně doporučuji Helljumperův tutoriál (odkaz), který mě naučil vše potřebné.

 

V jakých programech vytváříš předměty?

- V Blenderu a ve Photoshopu. Ale lidem bych doporučil profesionálnější a uživatelsky přívětivější programy než Blender.

 

Které ze svých předmětů máš nejraději a proč?

- Menpo. Dříve jsem publikoval východní komiksy, obecně mám rád japonskou kulturu (je také jedním z důvodů, proč mám nick Ronin). Menpo je také předmět, který jsem dělal čistě pro zábavu, protože jsem věděl, že Valve předměty na obličej nepřidává (nepřidávalo).

 

Slyšel jsem, že firmě Sega se ten předmět tak moc líbil, že ho chtěli přidat ke svým promo předmětům (Menpo byl propagační předmět pro hru Shogun 2: Total War)

- Jo, je to také jediný propagační předmět přidaný do hry, který byl publikován do workshopu ještě předtím, než se rozhodlo, pro jakou hru bude.

 

Když pracuješ s Psykem, vymýšlíš předměty ty, nebo on?

- Jak kdy. Někdy přijdu s nápadem já, někdy on. Psyke je hodně dobrý v kreslení předmětů a má podrobné znalosti o tom, jak co bude fungovat vzhledem k animacím a tvaru modelu. To já nejsem zrovna zdatný malíř, koncepty předmětů dělám rychleji v Blenderu.

 

Jak jste se s Psykem dali dohromady?

- Haha. Je sranda se dívat zpátky. Nejprve jsem začal psát na fóru Polycount. Lidé mi tam hodně pomáhali. Pamatuji si, že Psyke mi pomohl s nějakým předmětem a jeho přebarvitelností a od té chvíle jsem za ním šel vždy, když jsem potřeboval udělat něco, do čeho se mi nechtělo. A tak to je do teď, já dělám modely a základní barvy, on dělá textury a řeší kompatibilitu.

 

Pořád rád hraješ TF2 a co si myslíš o jeho budoucnosti?

- Pořád TF2 rád hraju, ale už ne tak, jako dřív. Raději navrhuji předměty. Nicméně TF2 se teď dostalo do zajímavého bodu, s novým nástrojem pro import se jeho život prodloužil alespoň o dva roky. Před rokem jsem řekl, že TF2 má ještě tak 2 roky, než začne Valve s TF3 a pořád si osobně myslím, že TF3 je opravdovou budoucností. Nebude třeba ani nic drasticky měnit, jen posunout hru do současnosti, ponechat komiksovou grafiku a některé předměty… ale to je hudba budoucnosti.

 

Jaké je to spolupracovat s velkými firmami na propagačních předmětech?

- Je to velká pocta. Jsem ze staré školy a jako malý jsem si mohl nechat jenom zdát o tom, že budu dělat předměty do her. Dříve jsme si jen kreslili úrovně z Maria do sešitu a to bylo tak všechno. Je pěkné se ohlédnout zpět a vidět, že jsem udělal předměty pro Segu, IO a Double Fine. A pro další, o kterých zatím nemůžu mluvit.

 

Chceš něco vzkázat malé, ale stále živé české komunitě?

- Ať už je sebemenší, stále je součástí velké rodiny, která udržuje TF2 při životě i přesto, že je 6 let staré.

 

Díky za rozhovor a nemůžu se dočkat na další tvoje předměty!

- Měj se.

 

 

PS: Výše uvedený rozhovor byl redakčně pokrácen (ale nijak neměněn!), pokud chcete vidět kompletní rozhovor zkopírovaný z chatu, rád vám ho pošlu na Steamu.

 

 

 

 


Psyke


- Jeho Steam profil

- Designér předmětů + často dělá textury

- Povětšinou spolupracuje s Roninem

- Mezi jeho nejznámější počiny patří Brown Bomber a některé předměty z Triad packu a propagační předměty pro Hitman: Absolution a Total War hry

 

 

SC: Mohl by ses prosím krátce představit čtenářům?

Psyke – Ahoj, jmenuji se Psyke, je mi 24 let a jsem z Velké Británie!

 

Jak ses dostal k TF2 a vytváření předmětů (ve tvém případě k vytváření konceptů a textur)?

- O předměty v TF2 jsem se začal více zajímat po oznámení Polycount soutěže. Napadlo mě, že bych to mohl zkusit, ale kvůli několika komplikacím jsem žádný ze svých předmětl nedokončil.

 

Které ze svých předmětů máš nejraději a proč?

- Brown Bomber. Bylo pro mě naprostým překvapením, když se můj klobouk objevil na první stránce Australian Christmas 2011 updatu! Od té doby má Brown Bomber speciální místo v mém srdci, už jen kvůli tomuhle.

 

Kde bereš inspiraci pro svoje předměty?

- Především z kultury a médií. Občas od slavných historických osobností, klasických filmů a podobně. Když dostanu nápad, nejprve se zamyslím, zda by kolem něj šel vystavět celý set, nebo ne. Občas se inspirace objeví naprosto zčistajasna a někdy pracujeme podle návrhů hráčů. Nejčastěji ale vezmeme něčí základní nápad, vylepšíme jej a dokončíme, s tím, že nikdy nezapomene dát podíl i původnímu tvůrci! (např. Sir Hootsalot)

 

Jaký je tvůj oblíbený předmět v TF2 a proč?

- Momentálně asi Mair Mask. Ale jinak Merc’s Muffler. To je předmět tak dobrý, že když ho vidím na serveru, tak se zastavím a chvíli se na něj musím dívat.

 

Pořád rád hraješ TF2 a co si myslíš o jeho budoucnosti?

- Pořád hraji TF2 na pubech a občas týmově. Ale už je tomu dávno, co jsem hrál v nějakém turnaji. A k budoucnosti TF2: díky integraci nového nástroje pro import můžeme zajisté očekávat častější přidávání předmětů i od nových tvůrců. Nicméně až bude možné přidávání zbraní a stylů přes nástroj pro import, bude to ještě lepší.

 

Jaké je to spolupracovat s velkými firmami na propagačních předmětech?

- Když se mi to stalo poprvé, byl jsem nadmíru překvapen! Jeden ze zástupců firmy SquareEnix nás kontaktoval přes Steam, aby se s námi domluvil. Všichni jsme souhlasili, podepsali NDA (smlouvu o mlčenlivosti) a bylo to. Rozhodně to byl vynikající zážitek. A to nejen u SquareEnix, ale i u Double Fine a Segy.

 

Podělíš se o nějaké tipy pro začátečníky?

- Pro lidi, které zajímá tvorba předmětů pro TF2 existuje spousta šikovných návodů. Jeden z nejlepších a nejdůležitějších je ten od HellJumpera. Ale nejdůležitější je se nevzdávat a pořád se snažit, ať už jde o modelování nebo o kreslení konceptů.

 

Díky za rozhovor!

- Díky za pozvání!

 

 

 

 


Roninovy a Psykeovy předměty


 

Nepojmenovaný „Swat“ set pro Pyra

- Vytvořil Ronin, Psyke a Dr. Costa

 

Obsahuje:

 

Tactical Bucket

Optimal Optics

Riot Cannon

 

 

 

 

 

Treacherous Trojan

- Vytvořil Ronin, Psyke

- Klobouk pro Demomana

 

 

KoolBoy

- Vytvořil Ronin, Psyke, Voltey, scoot

- Postranní předmět pro Scouta

 

 

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

(předměty pod touto čarou ^ nebyly nahrány novým nástrojem pro import a tudíž je menší šance, že se dostanou do hry, ale jejich podpora třeba přiměje tvůrce, aby předměty předělali!)

 

 

Wizard of Odd

- Vytvořil Ronin, Psyke

- Klobouk pro Pyra

 

 

Defensive Dome

- Vytvořil Ronin, Pie_Tony, ned_ballad

- Klobouk pro Demomana, Heavyho a Engineera

 

 

Rebels Rain Rag

- Vytvořil Ronin, Psyke, Sharc

- Postranní předmět pro Pyra

 

 

Heavy Machinery

- Vytvořil Ronin, Psyke, Cap’n of the Chalk Ship, Treythepunkid

- Postranní předmět pro Heavyho

 

 

A Cut of Class Encore

- Vytvořil Ronin, RεTRΘ, ned_ballad, FruitinMyLoop

- Postranní předmět pro Spye

 

 

 

Předměty, které se vám zalíbí samozřejmě nezapomeňte ohodnotit!

Názory/tipy pro vylepšení této rubriky pište jako vždy do komentářů!

  • Komentářů: 31
  1. Bluwííííí

    Já newím jak vy ale já bych TF3 nechtěl… hrál bych furt TF2 ale pak by mě s*alo že nebudou ubdaty a budu zoufale hrát TF3 -.- Takže bych zůstal u TF2… Např.: (Ano „Na příklad“ Tak z toho zas nic mega nedělejte) -_-
    Minecraft se ubdatuje… TF2 se taky updatuje…. Je snad Minecraft 2 ? Není. Tak proč TF3 ? Uplná blbost (Můj názor, opakuju to furt aby ste mě zas nějak nevyhejtovaly) -_- Nebo Brawl Busters taky se updatuje a Dvojka by byla zbytečná… Ok můj názor ;)

    Podepsáno velké pižamo z Říše Pižam : Bluwiik :D

    • Já jsem naopak toho názoru, že tf3 by nebyl špatný nápad. Přeci jen, proč se dělala tf2, když stačilo updatovat a přidávat věci do Team Fortress Classic? To samý o Left for Dead…

      Neberte tyto srovnání vážně, ale souhlasím se SCm, že změna je život. Tf2 Je už fakticky přeplácaná hra (což vám potvrdí nejeden ˇoldschool good old timerˇ) a když se zamyslíte nad updaty, tak už je čím dál více bráno na zřetel pouze okrasné předměty.

      Prostě si myslím, že tf3 (ať už za rok, nebo za 10 let) prostě vyjde.

  2. Někdo jen tak zmíní TF3 a už to všichni řeší. Oh god why

      • _SpeedyCZ_ _SpeedyCZ_

        Why yes? :pyro: Zvyknout si na TF3 pokud bude (doufám že až za víc jak 3 roky) velice těžké, pokud tam nebudou moje oblíbené postavy (všechny z tf2)…

        • Proč by tam neměly být tvé oblíbené postavy? Představ si, že 9 class ( :scout: :soldier: :pyro: :demoman: :heavy: :engineer: :medic: :sniper: :spy: ) bylo i v Team Fortress Classic, díky čemuž ta hra byla tak úspěšná. Zajímalo by mě, jak tě napadlo, že v dalším díle nebudou.

          • :scout: je taký rýchly, že z tvojho príspevku ušiel a len tam zanechal svoj podpis :D

Diskuze je uzavřena
/js/flakes.js">?>