. The Hatless Update! » Český web o Team Fortress 2

The Hatless Update!

Tak přeci jen Valve kutilo něco velkého, něco velkého, co dnes vyšlo a překvapivě v tom není ani jedna čepička…ikdyž jedna vlastně ano, ale o tom až později. Teď vítejte v prvním Hatless updatu. Přinesl opravdu mnoho změn a tak se na to vrhneme.

OFICIÁLNÍ STRÁNKA UPDATU
COMPANION CUBE PIN STRÁNKA
SOUHRN NA TF2 WIKI (v angličtině)

Začneme třeba odTrainingů
Ano, Valve konečně přidalo další classy na tréninkové „mise“. Víceméně jde o krátké úvody do těchto daných herních tříd a jejich splnění vám zabere pár minut.
Byly přidány tréninky pro Demomana, Spye, Engineera. Za Dema vás hra naučí střílet granáty a odpalovat sticky, za Spye backstabovat a ničit sentry a za Engineera si postavíte všechny jeho hračky a vyzkoušíte jak s nimi hrát.
Krátké, ale vcelku účinné. Novým hráčům to pomůže lépe se zorientovat v tom, co jaká classa umí a neumí.
S tréninky souvisí i nový achievement nazvaný Ready for Duty. Ten obdržíte po splnění všech tréninků.

Další věcí je Coaching
Jde o jakousi pomoc začínajícím hráčům, kdy se v menu stanete trenérem a když si vás pak někdo vybere ve hře, tak se k němu připojíte a zadáváte mu různé pokyny. Na výběr máte ze 4. „Zaútoč“, „Braň“, „Podívej se sem“ a „Jdi sem“. Tyto příkazy vybíráte podle určených tlačítek a tam kam zrovna míříte kurzorem se objeví značka s popisem daného úkolu. O víc nic nejde, prostě pomoc zorientovat se na mapách a celkově na bojišti novějším hráčům, kdy jim pomáhá někdo zkušenější. Na obrázky se podívejte v Galerii (prostředních 6 obrázků).

Dynamic Model Loading
Úprava enginu, kdy se objekty načítají postupně. Některým lidem tahle změna přinesla kvalitnější framerate. Mně bohužel ne :).

Boti a offline změny
Nově byly přidány do offline practice modu i payload mapy a s tím souvisí i vylepšení botů. Tak například byli vylepšeni Spy boti, ti se nyní zvládají zneviditelňovat, převlékat se za nepřátele a celkově působí realněji. Nicméně ještě pořád je co zdokonalovat. Stejně tak u ostatních class. Engineerové nyní přesunují své budovy, Soldierové mění na brokovnici pokud jste u nich blíž atp.

Vylepšení voice chatu ve hře
Tohle souvisí s přeměnou voice chatu na Steamu, kdy Valve předělalo své kodeky na kodeky jaké používá například Skype.

Nová mapa
Jásejte, Valve vydalo další novou mapu. Jen škoda, že se jedná o king of the hill verzi Badlands. Takže vlastně nic nového :)

Úpravy barev
Tahle úprava znamená to, že v Directx8 modu lze nyní vidět nabarvené čepičky. A některé barvené verze čepiček byly trochu pozměněny.

Styly
Byly přidány různé styly určitým čepičkám. Například u Googly Gazeru nyní můžete v backpacku vybrat mezi Mad Science a Machine in the Man verzemi (první je více lidské oko, druhé spíše jako terminátorovo oko). Pak si můžete vybrat styly u Scotmans Stove Pipe (barvení celého klobouku, nebo jen pásku, co je kolem), U Pyromancers Mask (barvení jen čar pod očima, celobarvení, nebo zvláštně pruhované barvení). Takto lze měnit styly i u Ghastlier Gibusu, který můžete předělat na obyčejný Ghastly Gibus. Nebo u HOUWARu, který můžete změnit na Treasure hat, nebo na Bounty Hat.


Změny zbraní

Fists of Steel – o 20% delší „vytahování“ zbraně; damage, který dostanete z dálky dává nyní o 40% méně (dřív 60%)

Loch-n-Load – o 10% zvýšena damage
Equalizer – i s nejvyšší možnou damage nezabijete žádnou classu na jednu ránu
Battalion’s Backup – rage meter se nyní nabíjí o 50% pomaleji

Concheror – pokud je použita Rage, dostáváte (vy a vaši spolubojovníci) 35% z damage, kterou udělíte, jako heal (dříve 20%)

Mad Milk – při polití nepřítele a jeho následném střelení dostáváte 60% z udělené damage jako heal (dříve 75%)

Sun-on-a-Stick – udílená damage snížena na -25% , nicméně pokud praštíte hořícího protivníka, udělíte mu crit ránu (dříve mini crit)

Fan O’War – označení nepřítele nyní trvá 15 sekund (dříve 10 sekund)

Flare Gun – při zásahu hořícího nepřítele udělí vždy crit ránu, už nezáleží na vzdálenosti

Backburner – nyní lze airblastovat, nicméně 1 airblast stojí 50 nábojů. Damage snížena z +15% na +10%

Sydney Sleeper – o 25% delší „charge“ doba

Eyelander, Gunslinger, Southern Hospitality, UHHHH, Ullapool Caber, Claidheamohmor – nedávají crity (chvíli po updatu dávaly crity, ale byla snížena damage, nyní je vše tak jak má)

Companion Cube Pin
A dostáváme se k již zmíněné „čepičce“, ikdyž tohle je placka :). Jedná se o týmově zbarvený portál, ve kterém je companion cube, ta se hýbe podle toho jak se pohybujete. Lze ji nosit na všech classách.
Tuto placku dostane každý, KDO SI PŘEDOBJEDNÁ PORTAL 2, takže ikdyž vypadá tato placka stejně jako Ressurection Associate Pin, tentokrát se doopravdy jedná o preorder item.

GALERIE


 

ZÁVĚR
Tak co čekat teď? Já ještě očekávám přidání pár zbraní z Bety. A hlavně se nemůžu dočkat na třílete výročí Goldrush Updatu, kdy snad konečně bude Meet The Medic….a Portal 2, který se ale zahraju až později, protože můj nový počítač ještě nepřišel :/.

  • Komentářů: 5
  1. Jee, cau Torhame :)
    No s tim BB souhlasim, tak jen muj maly prispevek k Flarce. Jako chapu jak to myslis, ale i tak to podle me bylo lepsi ze na tu vetsi vzdalenost to davalo critky a na mensi mini crity. To bylo jeste vic o aimu, takhle te typek critne backburnerem ze zad, mu uteces a on ti da z metru critku z flarky. Ale budiz, nejak to preziju :)

  2. Zdravím SC, tak jsem o tom taky něco napsal: http://torhamovo.blog.doupe.zive.cz/2011/04/team-fortress-2-hatless-update/

    Backburner je podle mne spíše chyba hráčů než Valve. Valve tu zbraň vždy koncipovali jako ambush wepku (proto critky při útoku zezadu), jenže hráči si její účel špatně vyložili jako raw damage zbraň (což je třeba raketomet u soliny) a podle toho se chovali (W+M1). A proto Valve zbraň už po několikáté upravili. AB by ta zbraň ale mít IMO neměla. I když AB je u BB zatížen šílenou penaltou, stojí 50 ammo, to je hodně!

    Další změny – náhrada [No random crits] atributu za [-25 % damage] je loupež, mnoho melee zbraní tím utrpělo těžký nerf, hlavně Powerjack, který už není tak skvěle použitelný jako dorážecí zbraň.

    Automaticky critkující fléry na hořících cílech = dobrá změna podle mne. Balancuje to fléru s brokovnicí a když máš trošku aim, můžeš tím sestřelit i špekouna :) Nemluvě o tom, že critfléra často shodí HP cíle hodně nízko, takže je vyšší šance na afterburn kill, pokud ta fléra samotná nezabije.

  3. Jo, hlavne ten backburner ted stoji jeste vic za houby, te typek pali zezadu, tak se otocis, vystrelis raketu a on ji vrati…fakt, backburner je jedna z nejvetsich chyb Valve

  4. Celkem naprd ty úpravy těch zbraní :(


Přidat komentář

 
/js/flakes.js">?>